Biblia condamnă uciderea, cum ar fi uciderea nenăscutului și imoralitatea sexuală, pe care o definește drept curvie, adulter, homosexualitate și bestialitate. Dar când vine vorba de moralitate, desigur, atunci Iisus, Biblia și toți creștinii practicanți sunt etichetați drept bigoți, homofobi, xenofobi, etc”.

În continuare, articolul subliniază diferența majoră între dăruirea voluntară, caritatea, și socialism, care înseamnă redistribuirea forțară o bogăției.

„Predica lui Iisus de pe Muntele Fericirilor nu are nicio legătură cu rolul unui guvern. Predica era direcționată către ascultătorii Săi individual. Cu alte cuvinte, ascultătorii Săi – nu guvernul evreiesc sau guvernul roman – erau încurajați să ofere caritate celor care au nevoie. Caritatea reprezintă o dăruire voluntară, în timp ce socialismul este o redistribuire forțată a bogăției – confiscarea de la cei care au mai mult și dăruirea celor care au mai puțin”.

Textul subliniază că rolul conducătorilor nu este acordarea de „pomeni”.

„Dacă cineva crede că Iisus ar aproba folosirea guvernului pentru a forța caritatea (adică socialismul), atunci ar trebuie să fie consecvent logic și să spună că Isus ar aproba, de asemenea, folosirea guvernului pentru a impune evanghelizarea creștină, având în vedere că și aceasta este o directivă a lui Hristos către adepții Lui.

Nicăieri în Constituție nu se spune că rolul guvernului este caritatea. Rolul Republicii noastre Constituționale este de a proteja drepturile noastre inalienabile și siguranța noastră, nu acordarea de lucruri etc. Thomas Jefferson a fost clar: „A obliga un om să furnizeze fonduri pentru propagarea ideilor pe care nu le crede și pe care le detestă este păcătos și tiranic”.

Analiza Sierra Star consideră că, din punct de vedere teologic, socialismul elimină trei din cele zece porunci.

„Porunca a opta spune: Să nu furi. Furtul înseamnă preluarea forțată a unor bunuri sau a unor bani care aparțin altora. Indiferent dacă un hoț este cel care îți fură banii sub amenințarea armei sau guvernul îți ia banii prin impozitarea tiranică forțată, în comunism, socialismul sau arma înseamnă tot furt. Impozitarea privilegiilor este doar o modalitate de a extrage caritate forțată pentru alții”.

Apostolul Pavel spune în 2 Tesaloniceni 3:10: „Cine nu vrea să lucreze nici să nu mănânce”.

„Legea levitică le poruncea fermierilor israeliți să nu recolteze partea exterioară a câmpurilor lor sau să nu meargă la viile lor a doua oară. Acestea trebuiau lăsate săracilor din țară care urmau să vină și să culeagă câmpurile pentru hrana lor. Cu toate acestea, și săracii trebuiau să muncească pentru asta. Nu se duceau și luau din coșurile de cereale ale fermierilor și nici nu forțau vreun fermier să le dea din ceea ce au recoltat ei”.

De asemenea, afirmă articolul, socialismul încalcă porunca a zecea: „Să nu poftești bunurile aproapelui tău”.

„Auzim astăzi războinicii justiției sociale spunând că nu este „corect” ca cineva să aibă mai mult decât altcineva. Chiar? Principiul biblic nu este redistribuirea forțată. Dacă dorești ce are altcineva, trebuie să muncești pentru asta, nu să râvnești și să furi ceea ce alții au câștigat cinstit prin munca lor. Aceasta este o adevărate justiție socială”.

 

Și, în final, socialismul încalcă prima poruncă: „Să nu ai alt dumnezeu în afară de Mine”.

„Când creștinii se implică în caritate cu timpul și cu banii lor, cine primește gloria? Dumnezeu. Când guvernul devine Moș Crăciun înmânând bunuri, la cine ajunge gloria? La guvern și la politicieni! Prin urmare, guvernul a devenit zeul lor! Compasiunea voluntară venită din partea unei persoane sau a unui grup clădește, învață și întărește; dar compasiunea venită din partea guvernului creează întotdeauna dependență, un spirit al meritului și o pretenție că acest merit este un „drept”. Descurajează orice motivație de schimbare”.

„Caritatea este eficientă. Socialismul este ineficient. Statistic, din fiecare dolar oferit spre caritate, 85% sau mai mult ajunge la beneficiar. Programele guvernamentale sunt exact opuse. Mai puțin de 15% din fiecare dolar ajunge la beneficiar. Aceasta este denumită o pierdere distribuțională în sistemele economice”.

În concluzie, se arată că „socialismul nu înseamnă justiție socială. Este opresiune socială. Răspândește sărăcie, nu succes sau bogăție. Nu, Iisus nu a fost socialist și Biblia nu promovează socialismul”.