Cine sunt mistificatorii constitutiilor Romaniei, dupa 1989 ? …Tagma jefuitorilor a sărăcit milioane de romani sub egida STAT SUVERAN

222222222Autorii actualei Constitutii a Romaniei prin prevederile Art.1 alineatul (1, 2, 3 si 4) si a legilor 51/1991 si 14/1992 au oferit doar Institutiilor de Stat suveranitatea, dreptul de a decide asupra bunurilor natiunii romane, a bogatiilor solului si subsolului, patrimoniu public national, nicidecum poporului suveran, lasat pe drumuri, fara locuri de munca, timis fără voie in exil, in pribegie, lăsând vatra străbunilor pe mâna jefuitorilor…O întrebare pentru toţi românii, care astăzi după 25 de ani de ECONOMIE SOCIALISTĂ DE PIAŢĂ, oferită de tov. Ion Ilici Iliescu şi tovarăşii lui, au ajuns şomeri muritori de foame, cu pensii medicale de 400 lei, singuri pe lume, fără dreptul de a ocupa un loc de muncă corespuinzător vârstei de 60 de ani, cum este cazul pensionarului Tătaru Petru din Gârbova, Aiud, exemplu reprezentativ pentru toţi românii. El spune că îşi va pune capăt zilelor după 35 de ani de muncă, ceace eu şi tu cititorule nu cred că dorim.

- Nu mai suport foamea şi frigul. Ruşine foştilor conducatori care ne-au sărăcit.

Am cunoscut acest pensionar la târgul de carte GAUDEAMUS, era flămând de cultură si am promis că îl voi ajuta.În acest caz presa scrisă şi audiovizuală poate apela tel.0757.593009

 

Tagma jefuitorilor a sărăcit milioane de romani sub egida STAT SUVERAN

Dar, ROMÂNIA nu poate fi STAT naţional SUVERAN, Statul fiind doar o organizatie descrisa in Dex si in realitate, avand doar dreptul de administrare a bunurilor Natiunii romane suverane, a poporului roman suveran, nu de jefuire a poporului român.

ROMÂNIA este o NAŢIUNE SUVERANĂ, un popor SUVERAN dupa cum se afirmă corect doar în Art.2 alineat (1) din actuala Constituţie a României, dar sa aplicat doar prevederile Art.1 din Constitutia Romaniei, pentru jefuirea Romaniei si romanilor in ultimii 25 de ani.

Suveranitatea NAŢIUNII şi POPORULUI ROMÂN a fost înlocuită în mod subversiv cu termenul STAT, care în mod cert a fost şi este o ORGANIZAŢIE prin definiţia din DEX, organizaţie alcătuită din politicieni de profesie sau de ocazie, realizând cea mai perfidă confuzie şi dezinformare a naţiunii române, privind relaţiile fireşti interumane, interinstituţionale, a drepturilor şi obligaţiilor acestora în ultimii douăzecişicinci de ani de neocomunism.

 

Poporul român ESTE SUVERAN, după cum precizează Art. 2(1) din Constituţia României, !!! Dacă ar avea dreptul la cuvânt pe strămoşescul pământ, ar avea dreptul să trăiască în linişte, uniţi în pace şi prosperitate pe aceste meleaguri, ar avea dreptul să fie conduşi de buni romani, creştini cu respect şi iubire faţă de Dumnezeu, de semenii lor, fără revoluţii inter-etnice, fără scenarii cu terorişti, fără politicieni şi guvernanţi arivişti, având de partea lor argumente grăitoare a unor savanţi, cărturari şi istorici renumiţi.

 

Personal, ca membru al Grupului de sprijin al PNŢCD, am primit în vara anului 1995 din partea celui care a fost Corneliu Coposu, urmaşul credincios al lui Iuliu Maniu, misiunea de onoare de a realiza pentru români şi România, un proiect legislativ pe măsura perioadei istorice pe care o trăim, privind siguranţa cetăţenilor români şi a României, printr-o nouă Lege a Siguranţei Naţionale şi a Serviciilor de Informaţii ale României pentru selecţionarea demnitarilor de stat şi publici atestaţi, în conformitate cu Anexa 6 la noua lege a Siguranţei Naţionale aflată în prezent în mapa Primului Ministru Dacian Cioloş sub Nr.17/14350 din 08.12.2015, cu toate

avizele de principiu aprobate fara exceptie de catre cele mai importante institutii din domeniul Sigurantei Nationale a Romaniei.

Din păcate, urmaşii la conducerea PNŢ şi ai Convenţiei Democrate, cei mai mulţi dintre ei infiltraţi de Ion Iliescu încă din 1990, au profitat de dispariţia subită şi suspectă la 11 noiembrie 1995, în pragul anului electoral 1996, a celui ce a fost Corneliu Coposu, fiind preocupaţi doar de întocmirea listelor electorale şi ocuparea funcţiilor în viitorul parlament, guvern, şi ministerele cu cele mai bogate bugete anuale, pentru viitoarea finanţare a lor, a rudelor, prietenilor şi baronilor lor locali.

 

 

Şi totuşi, a sosit ziua spovedaniei, a recunoaşterii lăcomiei şi a complicilor lor, pentru a împărţi atât prada, cât şi pedeapsa primită, pentru că au minţit şi au furat de la cei mulţi şi slab instruiţi sau informaţi, care nu-i vor ierta niciodată, cum nu i-au iertat nici în ziua de 16 noiembrie 2014, fapt pentru care le recomand să-şi ceară public iertare şi să facă pasul înapoi pentru liniştea lor şi a intregii naţiuni.

În cazul acceptării propunerii legislative cerute de Preşedintele Corneliu Coposu, creştin, ardelean iubitor de oameni, de neam şi ţară, autorul moral al acestei legi, asigur toţi cetăţenii români de bună credinţă, indiferent de etnie, pentru refacerea morală şi materială a întregii naţiuni, refacerea imaginii romanilor şi României în lume, de o clemenţă pe măsura recunoaşterii faptelor lor şi dreptul la prosperitate cu demnitate, dorinţă neâmplinită a celui ce a fost Corneliu Coposu.

Harul acestei propuneri legislative fiind salvarea oricărui român „de la vlădică la opincă”, în cazul tentativei săvârşirii cu sau fără premeditare a unei fapte necugetate, antisociale, antinaţionale, poate fi salvat prin prevenire, prin atenţionarea celui în cauză, aplicând spre exemplu, măsuri operative prevăzute la Art. 11 din viitoarea Lege a Siguranţei Naţionale.

Această Lege nu utilizează INFORMATORI, plătiţi sau neplătiţi, ofiţeri acoperiţi, persoane şantajabile, alcoolici sau drogaţi, iar presa scrisă şi audio-vizuală este invitată la colaborare pe baza prevederilor Art. 12 din legea anexată, ca furnizor de informaţii veridice, românii nu vor mai fi lăsaţi să greşească.

Legea nu iartă pe cel ce minte, fură sau trădează cu bună ştiinţă şi rea credinţă, oricine şi oriunde ar fi el.

 

Pentru viitoarea Constituţie propun şi ofer ca simplu cetăţean, actualului guvern al Romaniei si viitorului for legislativ, următoarele formulări cu expunerea de motive .

Cauza prăbuşirii nivelului de dezvoltare economică şi socială a naţiuni române, se regăseşte în structurarea mistificata, falsificata, a puterilor Institutiilor de Stat in actuala Constituţie a României şi a Legilor 51/91 şi 14/92, ca piloni de bază, de susţinere a politicilor de devalizare (nu de guvernare a naţiuni române), prin cei trei piloni, Guvern, Parlament şi Justiţie, care pentru viitoarea Constituţie propun să fie prevazuti cinci piloni de bază, cu un sever control si autocontrol, astfel;

 

  1. Justiţia, organ independent de jurisdicţie, cu drept legislativ.
  2. Preşedintele României, independent, PRESEDINTE al CSAT şi Comandant supreme al; MApN, MAI, Servicii de Informaţii, cu drept legislativ.
  3. Parlamentul, organ legislativ de stat unicameral.
  4. Guvernul, organ de stat cu putere executivă şi drept legislativ.
  5. Poporul suveran, cu drept legislativ prin referendum şi alegeri corecte şi libere.

-Presa scrisă şi audiovizuală, poate fi o forţă, doar cu o LEGE civilizată.

Aducerea unuia din cei trei actuali piloni ai siguranţei naţionale în stare de nefuncţionare, natiunea română destabilizată poate fi ştearsă de pe harta Europei, dacă în prezent, Ministerul de Justiţie, actualul Guvern şi Preşedinţia NU fac front comun, conectate în mod permanent, răspunzând cerinţelor atât a stărilor de conflict militar din zona Mării Negre, terorismului exacerbat şi conflictelor interne generate de asocierea unor politicieni cu Parlamentul actual, ca scut de protecţie a tuturor celor care au încălcat legile.

  1. 01.2016 Lt.Col.(r) Prichici Dumitru

 

 

 

 

 

Adauga un comentariu

Nume*

Adresa de email* [Nu va fi publicata]

Comentariu*